Sunday, May 11, 2014

Emadele!

Ema, kallis ema. Armas oled sa.
Kui sa kord mul nutad, siis lohutan sind ma.
Aitan sind kui vaja, koristame maja.
Sulle kaardi joonistan ja luuletuse kirjutan.
Sinust väga hoolin ma.
Ema, mulle väga armas sa.
 (Laura ja Greete)

Väga armas mulle ema. Jah, see ju ongi tema.
Tõttan tema juurde kui tarvas, ta lihtsalt on nii armas.
Taevas on ju sinine, hea, et ta ei pinise.
(Andris)

Oled kallis mulle, sind ma ei viska tulle.
Kui sul kurb on meel, siis ära nuta veel.
Ära peatu sa, sind hoian ma.
Kui sul häda on käes, siis ma aitan sind igast väest.
Kui ma olen sinuga koos, siis hüüan täiest hoost.
Sinu keel on mul suus, see keel on ilus ja uus.
(Anete ja Kadri-Ann)

Oled mulle armas, jooksen nagu tarvas.
Ostan sulle lilli, näppan naabrilt tilli.
Sööme koos me kooki, lind meil lendab kööki.
(Martin K)

Sa küll riidled palju, siis oled nagu kalju.
Korjan sulle lilli, aias on ka tilli.
Oled väga armas, seisad nagu tarvas.
Sa käid palju õues, kass sul istub põues.
Sul võiks olla kroon ja ka oma troon.
Vahest istud köögis, seal sul valmivad söögid.
(Karl)

Oled kallis, oled hea. Mulle tood sa mõtte hea.
Süttib süda, kui sa tuled. Õues kustuvad kõik tuled.
Mina kasvan kui puu, sina oled mulle truu.
(Heliis ja Ragne)

No comments:

Post a Comment